Isnin, 1 September 2008

DETIK GEMILANG PRS , AGENDA PENGHARGAAN




Jumaat 29 Ogos 2008, Unit Bimbingan dan Kaunseling SMK SAAS, telah mengadakan program Detik Gemilang PRS. Program yang diadakan di De Palma Cafe, PKNS, Bangi ini dimulakan pada jam 8.00 malam. Bermula dengan ucapan aluan pengerusi majlis, bacaan doa, ucapan pengerusi PRS, diikuti ucapan wakil kaunselor Pn. Hjh. Zaidah Ismail dan saeterusnya ucapan Pn. Hjh. Rosmawati Kamaruddin PK HEM SMK SAAS.

Melalui program ini beberapa anugerah diberikan kepada PRS sebagai menghargai usaha dan sumbang bakti mereka disepanjang tahun. Di antara anugerah yang di tawarkan termasuklah anugerah Pemimpin PRS Cemerlang yang dimenangi oleh Sdr. Razif Mat Razali dan Sdri Fatihah Hasnan, Anugerah Pemimpin Harapan disandang oleh Sdr Mohd Akmal, anugerah Kaunselor dimenangi oleh Sdr Mohd. Hasif seterusnya anugerah akademik 2 bagi setiap tingkatan. Selain itu beberapa cabutan bertuah turut memeriahkan malam tersebut. Tunggu berita selanjutnya.

1 ulasan:

AFITI berkata...

wah..bgusnya..sgt aktif yer PRS sklah cikli..erm..insyaallah..jika sy brada di sekolah...sy akn contohi utk gerakkan dan aktifkan pRS nnti..cth teladan y baik...cikli...sbb kbykn sy lihat PRS hnya bntu knselor gitu2 jer..erm...celik akal gak sy tgok part ni..ermm..